15 decembrie 2016

Festive Christmas Book Tag

Festive Christmas Book Tag


Salutare tuturor și bine ne re-citim! Deoarece este o perioadă foarte aglomerată pentru mine (printre teze, teste, pregătirile de Crăciun și toate cele) și nu găsesc timpul necesar să mă adun un pic și să scriu o recenzie, m-am decis să fac un tag și anume Festive Christmas Book Tag, creat de GirlReading (tag-ul original îl găsiți aici). Sper să vă placă! =D





1) A fictional family you would like to spend christmas dinner with?


Am ales familia Clark pentru că, deși au și minusuri, ca orice familie de altfel, este o familie unită și amuzantă și care ar face un Crăciun aproape perfect, zic eu. (Și pentru că, probabil, „După ce te-am pierdut” este ultima carte citită, dar să lăsăm acest detaliu deoparte.)






2) A bookish item you would like to receive as a gift?



Cana asta arată atââât de bine!! Și e și adevărat, nu? :))















3) A fictional character you think would make a perfect christmas elf?


 

Pe bune acum, Leinad ar fi cel mai tare în acest rol. :))













4) Match a book to it's perfect christmas song.








5) Bah Humbug. A book or fictional character you've been disappointed in and should be put on the naughty list?


Știți cine e? Da? E Dorian Gray. Hmm, naughty e puțin spus.











6) A book or a fictional character you think deserves more love and appreciation and deserve to be put on the nice list?



Krestel, din Blestemul câștigătorului. Deși nu a făcut ea numai fapte bune, ceea ce a făcut.. a avut nevoie de mult curaj. Și totuși, am simțit constant în timpul lecturii că nu a primit dragostea ce o merita.







7) Red, Gold and Green. A book cover that has a wonderfully christmasy feel to it.



Nu am citit această carte (încă), dar coperta e super drăguță. Și abia aștept să fac cumva rost de ea.
















8) A book or series you love so much, you want everyone to find under their christmas tree this year so they can read it and love it too?


Nu știu dacă v-am mai spus, dar.. TREBUIE să citiți cartea asta. Este cea mai tare carte pe care am citit-o în toată viața. Oh, chiar, va fi una din lecturile mele de Crăciun, o voi reciti (a 3-a oară).











Nominalizez următorii să facă acest tag și oricine mai dorește, cu precizarea să îmi menționeze blogul și să îmi lase link spre tag-ul său: Pierduți în Literatură, Dreams Have Wings, Andreea Pandelea, The cemetery of book, Books and Stuff, Cărți cu Colți, Cărți la puterea a doua, Cărțile nopții, Gânduri despre cărți, Simina's Books, The Fictional Universe, Cărți + Alina, Irina citește, Daniel Afloarei, Biblioteca Ștefaniei, Secretele Cărților, Vanilla Moon Books. Cred că sunt destui. :))


Cam atât a fost. Mi-a făcut plăcere să fac acest tag, sper că și vouă! Nu uitați, Crăciunul e aproape!

Voi ce plănuiți să (re)citiți de Crăciun?

10 comentarii:

  1. Frumos acest Tag! Felicitari,Oni! ♥ Eu vreau sa termin " Dragostea nu moare ", ca nu am avut timp din cauza tezelor, testelor, etc si sa ma apuc de " Obiecte ascutite ".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :)
      Vai, am auzit că "Obiecte ascuțite" e superbă. Sper să pun și eu mana pe ea curând.

      Ștergere
  2. Vaii, ce-mi place tag-ul, abia aștept să-l fac și eu! *.* Ah, iar cana e super drăguță. :)) Eu aș vrea să citesc câteva cărticele care se petrec chiar în anotimpul iarna ("Fulgi de iubire", "Toate acele locuri minunate", "Dragostea mea mi-a dăruit"), dar să văd dacă o să am ocazia, că momentan n-am niciuna în bibliotecă.

    Lecturi frumoase, Oni, și mulțumesc pentru tag! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iai! Și eu am vrut să citesc ceva de iarnă, dar nu prea am găsit. Sper să reușești să le găsești. ;)
      Cu mult drag! Abia aștept răspunsurile tale!

      Ștergere
    2. Te invit și eu la un tag, Onii: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/12/dashing-through-snow-book-tag.html

      Ștergere
    3. Mulțumesc! Dar cred că rămâne pe Crăciunul viitoare de acum :)))

      Ștergere
  3. Un tag tare drăguț care ne aduce spiritul Crăciunului in suflete ! Hm... "Hoțul de cărți "zici? Poate ma voi apuca curând de ea. Câte cărți am zis ca citesc curând ... Off.... noi cititorii suntem asa niște neserioși câteodată :))
    Lecturi plăcute si la cat mai multe surprize si fapte bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să o citești, își merita fiecare bănuț. E o bijuterie. :)))
      Mulțumesc la fel! =D

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru tag, Oni! Frumoase răspunsurile tale. :D Aici îs și răspunsurile mele: http://siminastatusuri.blogspot.ro/2016/12/festive-christmas-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suuper răspunsuri! :) Mă bucur ca l-ai făcut.

      Ștergere