25 decembrie 2016

Secret Santa - Blogger Edition #1



Secret Santa - Blogger Edition 2016



Șii a venit și momentul mult așteptat! Moșul meu a fost Simina de pe blogul Simina's Books, căreia îi mulțumesc mult de tot pentru cadou și toate chestiuțele drăguțe din el! 
Să trecem la treabă, pentru că sunt nerăbdător să vă arăt ce am primit! 




Împachetat în dublu strat, pentru că dee, trebuia să ajungă la destinație, am reușit (într-un final) să îl deschid.


Încă mă întreb de ce ales o maimuțică, dar nu-i așa că arată super drăguț?? :)))


Un set de markere - care funcționează perfect, apropo.


O agendă. Sună ciudat, nu? Ei bine, e o agendă. Din piele. Cred. Contează? :))


Apoi un set de radiere suuper. Îmi e și milă să le folosesc, atât arată de fain.


Lucrul cel mai fain din tot pachetul, cartea. Îmi place cum arată la nebunie, și descrierea sună la fel de promițător. O surpriză cu adevărat plăcută. ;)


Un semn de carte handmade cu un mesaj perfect.


Un alt semn de carte, cu un citat de nota 10. 



Cât pe ce să uit de gumița Turbo! :))) Era cât pe ce să o arunc, am văzut-o târziu. Și m-a făcut să zâmbesc până la urechi. Ești criminală, Simina!!



Cam astea au fost minunățiile primite, mulțumesc încă o dată pentru ele! Nu uitați să verificați și celelate bloguri ca să vedeți ce au primit și ei! Până data viitoare, Crăciun fericit și lecturi geniale vă doresc! =D

Bloguri participante:
- Andreea (de pe blogul Andreea Pandelea)
- Ştefi (de pe blogul Books and Stuff)
- Julia (de pe blogul Cărți cu colți)
- Amalia (de pe blogul Cărți la puterea a doua)
- Daria (de pe blogul Cărțile nopții)
- Cristina (de pe blogul Cristina gătește și citește)
- Roxana (de pe blogul Falling in love with books)
- Roxi (de pe blogul Gânduri despre cărți)
- Simona (de pe blogul Pălărisme)
- Alexandra (de pe blogul Pierduți în Literatură)
- Răzvan (de pe blogul Răzvan's bookshelf)
- Simina (de pe blogul Simina's books)
- Dweenie (de pe blogul The fictional universe)
- Ioana (de pe blogul Twistinmysobriety)


4 comentarii:

  1. Yeey, mă bucur mult că ți-au plăcut! Apropo, ai făcut niște poze geniale. :D

    Știu, nu degeaba îmi plac thrillerele, romanele polițiste și suspansul. Până la urmă, sunt o criminală a cadourilor. :D
    Nțnțnț, era cel mai drăguț dintre toate carnețelele din stocul de unde le-am luat. Și parcă maimuțica sugera „hai, zâmbește!” :)

    Crăciun fericit, Oni, și cred că are rost să-ți mulțumesc pentru organizarea acestui Secret Santa, nu? Și Tigrului, de asemenea. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii.
      Am înțeles, am înțeles. :))) Ai făcut alegeri bune, anyway.
      Plăcerea a fost de partea noastră. ;)

      Ștergere
  2. ADOR POZELE! OMG
    Îți trimit coletul ca să-mi faci și mie? :))
    Bravo, Simina! Tootul arătă atât de drăguț :3333
    Crăciun ferici! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe :)))
      Mersi la fel! Și scuze ca văd așa târziu comentariul.

      Ștergere